چه طور يك هتل مناسب انتخاب كنيم

معرفي هتل هاي تهران، تبريز، اروميه، اردبيل، البرز، ايلام، زنجان، سمنان،سيستان، سنندج، كردستان، گرگان، گيلان

چه طور يك هتل مناسب انتخاب كنيم

۹ بازديد

انتخاب يك هتل مناسب براي سفر بسيار مهم است، چرا ؟ چون ما نياز داريم كه شب را در جايي بخوابيم، و البته اين مهم ترين بخش يك مسافرت هم هست، اگر شب را در هتلي مناسب اقامت داشته باشيم و در آرامش بخوابيم انرژي زيادي خواهيم داشت تا از بقيه مسافرت خود لذت ببريم.

اما رزرو هتل مناسب نياز به يك برنامه دارد تا از طريق آن بتوانيم بهترين انتخاب را انجام دهيم.

ما در رزرواسيون آريا سعي كرديم چند گام ساده را براي رزرو هتلي كه بتواند نياز هاي شما را پاسخ دهد پيشنهاد كنيم.

 

هتل ها را با هم مقايسه كنيد

اگر اطلاعي از هتل هاي شهر مورد نظر خود نداريد، آنها را با هم مقايسه كنيد، يكي از موارد مهم در رزرو هتل، قيمت اتاق هاي هتل ها مي باشد، پس وارد سايت رزرواسيون آريا بشيد و به صفحه هتل هاي شهر مورد نظر خود بريد و ابتدا جدول قيمت هاي هر هتل را مشاهده و متناسب با بودجه اي كه در نظر گرفته ايد از ميان آنها انتخاب كنيد. از موارد ديگري كه ميتوانيد در مقايسه بين هتل ها به آن ها توجه كنيد امكانات اتاق هاي هتل ها و امكانات عموم هتل ها هست. براي مثال آيا هتل اينترنت واي فاي دارد، پاركينگ در دسترس مي باشد و يا استخر در هتل وجود دارد يا خير.

 

موقعيت هتل بر روي نقشه را بررسي كنيد

موقعيت هتل بر روي نقشه از اين جهت مهم است كه به شما فاصله هتل تا مكان هاي مختلف را نمايش ميدهد. اين مهم است كه فاصله هتل تا فرودگاه، ترمينال يا ايستگاه راهن چقدر است، اين موضوع در صرفه جويي زمان و پول اهميت پيدا ميكند. علاوه بر اين شما ميتوانيد فاصله هتل تا مراكز خريد، مكان هاي تاريخي يا اگر سفر شما كاري است تا محل كه هر روز قصد رفت آمد به  آن را داريد، مشاهده كنيد. براي مثال اگر قصد سفر به مشهد را براي زيارت حرم امام رضا داريد فاصله حرم تا هتل براي شما مهم خواهد بود يا قصد سفر كاري در شهر تهران را داريد اينكه هتل در محدوده طرح ترافيك است يا خير اهميت دارد. شما ميتوانيد در هنگام رزرو هتل از طريق سايت رزرواسيون آريا موقعيت هتل را بر روي نقشه گوگل بررسي كرده و همچنين ما فاصله هتل تا مكان هاي مهم هر شهر را به طور جداگانه در صفحه هر هتل قرار داده ايم.

 

تصميم بگيريد كه چه چيز هايي براي شما مهم است

به مواردي كه در خانه براي شما مهم هست در هنگام  رزرو هتل نيز اهميت بدهيد، هتل هم مانند خانه شما است. براي مثال اگر شما از سرويس فرنگي يا سرويس ايراني استفاده ميكنيد توجه كنيد كه در اتاق هاي هتل موجود باشند، اگر هر روز به موهايتان سشوار ميكشيد، ببينيد آيا هتل سشوار را رايگان در اختيارتان ميگذارد يا براي آن از شما هزينه دريافت ميكند. دقت نكردن به موارد كوچك گاهي اعصاب شما را بهم ميريزد، همچنين اگر نيمه شب به هتل مي رسيد حتما از قبل چك كنيد كه پذيرش هتل به صورت 24 ساعت كار ميكند يا خير، اگر شما نيمه شب برسيد و پذيرش هتل تعطيل باشد آن وقت بايد با اين همه خستگي سفر چند ساعتي هم مهمان لابي هتل باشيد. در رزرو هتل دقت كنيد كه هتل ها چه امكاناتي را به صورت رايگان در اختيار شما قرار ميدهند ممكن است قيمت اتاق هاي يك هتل نسبت به هتل ديگري گران تر باشد ولي مثلا استخر، سونا، جكوزي، ماساژ يا باشگاه بدنسازي يا زمين تنيس را به صورت رايگان در اختيار شما قرار دهد. 

جداي از اين موارد شما مي توانيد بر روي سايت رزرواسيون آريا انتخاب هاي مختلفي داشته باشيد مثلا اگر دوست داريد در يك هتل با معماري سنتي اقامت كنيد ميتوانيد هتل هاي يزد را رزرو كنيد، يا اگر علاقه داريد يك سفر مذهبي را تجربه كنيد مي توانيد از طريق سايت رزرواسيون آريا براي رزرو هتل هاي مشهد اقدام كنيد، يا اگر ميخواهيد شب را در يك هتل سنگي كه اتاق هاي آن همگي با دست تراشيده شده اند اقامت داشته باشيد ميتوانيد هتل لاله كندوان را رزرو كنيد. همچنين اگر براي سفر هاي كاري مثلا به شهر تهران مي آييد از بين هتل هاي تهران ميتوانيد هتل استقلال تهران را رزرو كنيد يا اگر دوست داريد در يك هتل لوكس اقامت داشته باشيد ميتوانيد هتل اسپيناس پالاس تهران در سعادت آباد را رزرو كنيد و يا اگر محيط آرام و دنج مناسب شما است هتل اوين تهران را به شما پيشنهاد ميكنيم.

حال اگر قبلا در مورد انتخاب هتل و رزرو هتل اين مسائل را در نظر نگيريد و آنها مهم ندانيد در طول سفر مجبور مي شويد مشكلات مختلف را تحمل كنيد و به جاي لذت بردن از سفر رنج ان را با خود حمل كنيد، پس چيز هايي كه براي شما مهم است را در رزرو هتل جدي بگيريد.

 

تلفن را بردار !

با وجود همه مواردي كه در بالا گفته شد و تلاش همكاران ما براي ارائه كاملترين اطلاعات بر روي سايت رزرواسيون آريا باز هم ممكن است مواردي براي پرسيدن وجود داشته باشد پس اگر فكر ميكنيد كه هنوز سوالاتي وجود دارد كه پاسخ آنها را در سايت نيافته ايد تلفن را برداريد و با ما تماس بگيريد. شايد يكي از موارد زير سوال شما باشد.

آيا در هتل اتاقي وجود دارد كه به سمت حرم نما داشته باشد؟

آيا ايستگاه مترو در نزديكي هتل وجود دارد؟

اتاق ها به صورت فول برد (صبحانه، نهار، شام) ارائه ميگردد يا فقط با صبحانه ؟

آيا غذا در داخل اتاق هاي هتل نيز سرو ميگردد؟

قوانين لغو رزرو در اين هتل به چه صورت است؟

چه امكاناتي براي افراد معلول وجود دارد؟

آيا در هتل آسانسور در دسترس مي باشد؟

براي كودكان كمتر از چند سال هزينه اي براي اقامت دريافت نمي شود؟

 

تهيه شده توسط رزرواسيون آريا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.